Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019


Το etwinning project true traffic rules “ έγινε ανάμεσα στις χώρες Ελλάδα, Ουκρανία, Τουρκία. Διήρκεσε 7 μήνες από το Δεκέμβριο έως τον Ιούνιο κατά το έτος 2018-2019. Σκοπός του προγράμματος  ήταν οι μαθητές να μελετήσουν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας που θα τους χρησιμοποιήσουν πρακτικά στη ζωή τους. Συμμετείχαν 15 μαθητές των τμημάτων Α4, Α5, Β4, Β5. Στόχος είναι η εφαρμογή του στόχου 11 για βιώσιμες πόλεις με καλύτερη ποιότητα ζωής ακολουθώντας τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας. Οι μαθητές θα φτιάξουν πόστερ, αφίσες, περιοδικό και blog σχετικά με το θέμα. Δράσεις σχετικές με το θέμα. Επικοινωνία με το ΚΠΕ Κορδελίου και συνεργασία με το Εθνικό Δίκτυο Βιώσιμες πόλεις.
H εφημερίδα μας
πλάνο με τις δράσεις μας
καλωσόρισμα, παρουσίαση της ομάδας μας
Koινό περιοδικό
Δημιουργία ομάδας facebook
Etwinning Project True Traffic Rules
wallboards
Iανουάριος, lοgο, poster
Φερβρουάριος 1η συνάντηση
Βίντεο από την πρώτη μας συνάντηση
Τηλεδιάσκεψη στα πλαίσια του etwinningTrue traffic rules” , δημιουργία logo. Παρουσίαση στην ιστοσελίδα του σχολείου.
Δραστηριότητες το Φεβρουάριο
Σχεδιάζοντας τηλεδιασκέψεις
Τηλεδιάσκεψη δασκάλων
Κοινές δραστηριότητες Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος blog
Mελέτη του ποιήματος
τηλεδιάσκεψη για το ποίημα
Τελική συνάντηση για το ποίημα
Αποτελέσματα στο padlet
Το περιοδικό μας
Eπίσκεψη στο blog μας
Κοινό μπλόκ με παρουσίαση του πρότζεκτ μας
Εβδομάδα οδικής κυκλοφορίας
Αξιολόγηση του πρότζεκτ
Τελικό βίντεο
Τελική συντάντηση 16 Μαϊου 2019
Aξιολόγηση του έργου
Επικοινωνία στο φόρουμ
Παίξαμε, τραγουδήσαμε με κοινό ποίημα από τους μαθητές όλων των χωρών για τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου της τηλεδιάσκεψης
Βραβείο νέοι δημοσιογράφοι για το περιβάλλον
1.Παιδαγωγική Καινοτομία
Κατά τη διάρκεια του έργου οι μαθητές εργάστηκαν ομαδικά. Δημιούργησαν πόστερ, αφίσες, e-book και σε ομάδες συνεργάστηκαν, ερεύνησαν στο διαδίκτυο, πήγαν βόλτα στην περιοχή τους και είδαν, περιέγραψαν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας. Ανακοίνωσαν στο twinpace και στις τηλεδιασκέψεις με τις άλλες χώρες τα αποτελέσματα των εργασιών τουςσχετικά με το θέμα. Συνέκριναν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας που υπάρχουν στη χώρα μας και στις άλλες χώρες.Στο τέλος έγινε αναλυση των εργασιών.Υπήρξε αμεσότητα, συνεργασσία στις τηλεδιασκέψεις τόσο μεταξύ των μαθητών όσο και των καθηγητών. Ο ρόλος του καθηγητή ήταν ενθαρυντικός, εποπτικός. Οι μαθητές έμαθαν με το πρότζεκτ να συνεργάζονται και να εκφράζονται δημιουργικά με τη ζωγραφική, το τραγούδι.

2.Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη
Οι μαθητές εργάστηκαν κατά τη διάρκεια του σχολείου και κάποιες φορές έμειναν παραπάνω για τις εργασίες. Στα πλαίσια του μαθήματος της γλώσσας α γυμνασίου, ενότητα 10, «Γνωρίζω τον τόπο μου και τον πολιτισμό μου» και β γυμνασίου ενότητα 7 "Βιώνοντας προβλήματα της καθημερινής ζωής". Οι μαθητές εργάστηκαν δημιουργικά χωρισμένοι σε ομάδες. Τα φυλλάδα εξηγήθηκαν με σαφήνεις στους μαθητές. ‘Εγινε συναγωνισμός ποιός θα κάνει ην καλύτερη αφίσα και τη δείξαμε στην τηλεδιάσκεψη στις άλλες χώρες και ανακοινώηθηκαν τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα.
Χρήση τεχνολογίας
twinspace
docs.google.com
spark.adobe.com
padlet.com
blog.spot.com
madmagaz.com
live.etwinning.net
wakelet.com
Τηρήθηκαν οι κανόνες ασφαλείας με τους μαθητές. ‘Εγινε κατανοητό ότι υπάρχουν κίνδυνοι στο διαδίκτυο και ότι χρειάζεται να υπάρχει σεβασμός του άλλου. Όλα όσα δημοσιεύθυκαν δεν είναι προϊόν αντιγραφής αλλά εργασίες των παιδιών.


3.Επικοινωνία και ανταλλαγή μεταξύ σχολείων συνεργατών
Η επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών έγινε μέσω του twinspace. Συμπληρώσαμε στο google.doc τις απόψεις μας για το πλάνο, έγινε με συμφωνία κοινό πλάνο.  ‘Εγιναν τηλεδιασκέψεις τόσο  μεταξύ των καθηγητών όσο και με τους μαθητές.
Φερβρουάριος 1η συνάντηση
Βίντεο από την πρώτη μας συνάντηση
Δημιουργήθηκε ομάδα facebook
για την καλύτερη συνεργασία. Κάθε τάξη, κράτος  μοιράζεται την εργασία με διαφορετικούς τρόπους και τα αποτελέσματα τα ανακοινώνουμε στο twinpsαce, στο facebook. Χρησιμοποίήθηκε το φόρουμ για την αξιολόγηση.Αναπτύχθηκε η αλληλεπίδραση και η συνεργασία μεταξύ διαφόρων χωρών πάνω στο θέμα και διαπιστώσαμε ότι τα περισσότερα είναι κοινά μεταξύ μας. Δημιουργήσαμε https://padlet.com/iborotti67/2dge8ev69gp7
 και περιοδικό https://madmagz.com/magazine/1551967#/


4.Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών
Δημιουργήθηκε στο τέλος H εφημερίδα μας
https://live.etwinning.net/projects/project/184009 από τη συνεργασία μαθητών καθηγητών. Οι μαθητές εργάστηκαν συνεργατικά, χωρίστηκαν σε ομάδες και ερεύνησαν το θέμα. Ο ρόλος του καθηγητή ήταν εποπτικός.
Koινό περιοδικό
https://wakelet.com/wake/0a0dfa12-0c61-46a9-a4d9-7ee393a56b9e
Δημιουργία ομάδας facebook
https://twinspace.etwinning.net/79200/pages/page/513432
https://www.facebook.com/groups/576087259507751/
Etwinning Project True Traffic Rules
https://www.youtube.com/watch?v=L-Eol5EQ524&feature=youtu.be
https://blogs.sch.gr/gymmarko/2019/02/18/%cf%84%ce%b1-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-etwinning-6/
σχεδιασμός τηλεδιασκέψεων
https://docs.google.com/document/d/1_scnbKjKjN0nPxyZZ_1v6iL4fad_SYjmRdE_IKgFw_4/edit

Αποτελέσματα στο padlet
https://twinspace.etwinning.net/79200/pages/page/635142
https://padlet.com/iborotti67/2dge8ev69gp7
Το περιοδικό μας
https://twinspace.etwinning.net/79200/pages/page/637025
https://madmagz.com/magazine/1551967#/
Κοινό μπλόκ με παρουσίαση του πρότζεκτ μας
https://otantiktrafikegitimi.blogspot.com/?m=1
Τελικό βίντεο
https://spark.adobe.com/video/WLVmtwl7Yd9SA
Τελική συντάντηση 16 Μαϊου 2019
https://live.etwinning.net/events/event/82762

6.Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση
Το έργο ευαισθητοποίησε τους μαθητές σχετικά με την κοινωνία τους. Δημιούγησαν τα δικά τους πόστερ που τα έδειξαν στους συμμαθητές τους. Μετά αλλελπίδρασαν με παιδιά άλλων χωρών και εξασκήθηκαν στα αγγλικά. ‘Εμαθαν τη χρήση τεχνολογία. Εξήγησαν στους γονείς τους το πρότζεκτ και τους άφησαν να μείνουν παραπάνω για να ζωγραφίσουν , να φτιάξουν πόστερ, βίντεο, περιοδικά, blog. Eπίσης κατά τη θεματική εβδομάδα  μοίρασαν φυλλάδια με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, έπαιξαν και επισκεφτήκαμε την έκθεση του Leonardo Da Vinci o οποίος είναι προηγμένος στην τεχνολογία. Το έργο είχε αντίκτυπο στους μαθητές γιατί έδειξαν ενδιαφέρον και προσήλωση για τα μαθήματα και για τον εκπαιδευτικό κάθε μέρα ήταν διαφορετική.Τοσχολείο ωφελήθηκε γιατί οι μαθητές έγιναν ενεργοί πολίτες, είχαν περισσότερο ενδιαφέρον και γι’ αυτό ενδιαφέρθηκαν για τα προβλήματα και κέρδισαν βραβείο νέοι δημοσιογράφοι για το περιβάλλον.
Aξιολόγηση του έργου
Επικοινωνία στο φόρουμ
Παίξαμε, τραγουδήσαμε με κοινό ποίημα από τους μαθητές όλων των χωρών για τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου της τηλεδιάσκεψης