Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Tο λουλούδι του λωτού καιρό συμβόλιζε τη δημιουργία, τη γονιμότητα και, πάνω απ' όλα, την καθαρότητα, όπως αυτό το όμορφο λουλούδι αναδύεται. Αντιπροσωπεύει επίσης την ομορφιά και το χάσμα μεγαλώνει, διότι χωρίς να μουτζουρωθεί τα νερά που (η ρίζα είναι στη λάσπη, το στέλεχος στο νερό και λουλούδι στον ήλιο) περιβάλλουν.
Στην ινδουιστική πίστη, συμβολίζει την εσωτερική ομορφιά, "ζουν στον κόσμο χωρίς να τον συνδέσετε με ό, τι το περιβάλλει."
Στην Αίγυπτο, αυτή η άτυπη λουλούδι συμβολίζει "την εκδήλωση", δηλαδή η γέννηση και αναγέννηση φαίνεται ότι ανοίγει και κλείνει ανάλογα με την ηλιακή κίνηση και, επιπλέον, συνδέεται με τους θεούς νεφερτέμ και Re. Να θυμάστε ότι το μπλε λωτός ήταν σεβαστός από φαραώ της Αιγύπτου έχουν ιερό και μαγικές χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την αναγέννηση.
Το λουλούδι του λωτού είναι ένα είδος νούφαρο, των οποίων οι ρίζες είναι θεμελιωμένη στη λάσπη και λάσπης λίμνες και τις λίμνες. Η Lotus ανεβαίνει στην επιφάνεια για να ανθίσει με αξιοσημείωτη ομορφιά. Ο συμβολισμός είναι ιδιαίτερα σε αυτή την ικανότητα να αντιμετωπίσει το σκοτάδι και να ανθίσει τόσο καθαρά, τόσο όμορφο και τόσο ξεχωριστό σε τόσους πολλούς ανθρώπους.
 Πριν από την αυγή, που ανεβαίνει από τα βάθη και πάλι, για να αυξηθεί και πάλι στην επιφάνεια, όπου ανοίγει τα πέταλά του και πάλι. Λόγω αυτής της τυπολατρίας, οι αρχαίοι Αιγύπτιοι που συνδέονται το λουλούδι του λωτού με τον ήλιο θεό Ρα, επειδή το λουλούδι κλείνει το βράδυ και ανοίγει κάθε πρωί με την αναβίωση του ήλιου.
Το λουλούδι του λωτού είναι ένα ιερό φυτό στην αρχαία Αίγυπτο, όπου απεικονίζεται μέσα στις  πυραμίδες και τα αρχαία παλάτια της Αιγύπτου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Etwinning "Sport never give up"

  Συγχαρητήρια στους μαθητές Α γυμνασίου .Στα πλαίσια του Etwinning"Sport never give up "ανάμεσα στην Ελλάδα,Γαλλία,Ισπανία οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν εργασίες για τα ολυμπιακά αθλήματα. Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση στις άλλες χώρες. Παρουσίαση Ολυμπιονίκη "Λευτέρη Πετρούνια" https://slideplayer.gr/slide/18228725/ Παρουσίαση Ολυμπιονίκη "Μίλτο Τεντόγλου" Παρουσίαση αθλητών https://prezi.com/p/edit/mwudovkuchd0/

Etwinning "National night of the classical high school"

 Dissemination Etwinning National night of the classical high school Presentation of the national night from all participating countries Dissemination in social media Presentation of national night. In 1st Junior high school of Markopoulo we read poems, making reading marathons! Παρουσίαση από τη μουσικοθεατρική παράσταση υπεύθυνη κ.M. Μουσέτη Presentations of the musical theater performance by M. Mouseti  Rubrics Ρούμπρικες Criteria Exceeds Expectations (3) Meets Expectations (2) Does Not Meet Expectations (1) Understanding of Greek Culture Demonstrates in-depth knowledge of diverse aspects of Greek civilization, including history, arts, architecture, philosophy, and social structure. Provides detailed and nuanced explanations. Displays a good understanding of key elements of Greek culture, with some details and examples. Limited knowledge of Greek culture shown, with mini...

Stop, think, reflect....act

  Theme The aim of the project is to promote well being and students will be guided to reflect on their attitudes. That will help them dealing with certain issues of their life. This will be done through various activities, but the key tool will be the Friendship Cards, which will help them reflect on their actions and what comes afterwards. Participating countries Greece(2), Malta(2), Italy, Portugal(2), Slovenia , Poland, Turkey , Bulgaria, France. Age range 12-16 Subjects of teaching: Citizenship Cross Curricular Informatics / ICT Psychology Key competences: Citizenship Digital Personal, social and learning to learn Maths and science   Aims The focus of this project is about students' well-being and we aim to   provide a safe space in which students can think, reflect and discuss emotions. It helps students understand why one should be aware of their feelings, actions and the consequences. The project will equip students with tools to e...