Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To etwinning "Celebrate women's international day" πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στην Ελλάδα, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Ρομανία, την Κροατία, την Ισπανία.
1.Παιδαγωγική Καινοτομία
 Η παιδαγωγική μέθοδος  που χρησιμοποιήθηκε είναι η project based learning, συνεργατικότητα, brainstorming activities. Χρησιμοποιήθηκαν stories that movie και οι μαθητές μίλησαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος Φρενέ  ακι οι μαθητές έγραψαν τις ιστορίες τους. 'Εγινε εξάσκηση στα αγγλικά με την προβολή βίντεο και ταινιών στην τάξη σχετικά με τα δικαιώματα.
2.Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη
Στα πλαίσια του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών από μετάφραση στη γ γυμνασίου τμήματα Γ1, Γ4 , Ελένη ‘Εξοδος 2η σκηνή 1779-1812 όπου αναφέρεται στη διάκριση μεταξύ τάξεων δούλων – βασιλιάδων. Δικαιώματα τότε και τώρα.
Και αρχαίας ελληνικής γλώσσας, ενότητα 9 Για τη δικαιοσύνη και τη θανατική ποινή
Νεοελληνικής γλώσσας, ενότητα 3 Για το ρατσισμό και τη διαφορετικότητα Γ4. Mαθητές 15 χρονών.
Από την Ελλάδα συμμετείχε η Βασιλική Δογάνη από το 1ο Γυμνάσιο Μαρκοπούλου σε συνεργασία με την Κοντονίκα Πανωραία. Σκοπός του έργου ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές τα ανθρώπινα  δικαιώματα. Και να καταπολεηθούν οι διακρίσεις. Πράλληλα να υπάρχει σεβασμός ανάμεσα στους μαθητές. Στόχος 4 ισότητα και ανθρώπινα δικαιώματα και κατά των διακρίσεων της βιώσιμης ανάπτυξης. 
Στόχος 4 η βιώσιμη ανάπτυξη για την ισότητα και την ποιοτική εκπαίδευση. 
Eξάσκηση των αγγλικών με μελέτη βίντεο σχετικά με την ισότητα και τα δικαιώματα στα αγγλικά.
Συνεργασία με άλλες χώρες της Ευρώπης με στόχο την ισότητα και την καταπολέμηση των διακρίσεων ανάμεσά τους.
Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του πρότζεκτ ανέπτυξαν κριτικές ικανότητες, δεξιότητες, συνεργατικοτητα, και συναισθηματική νοημοσύνη.
Επιδίωξα οι μαθητές σας κατά τη διεξαγωγή του έργου να κατανοήσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Και να καταπολεμηθούν οι διακρίσεις. Πράλληλα να υπάρχει σεβασμός ανάμεσα στους μαθητές.
 
Οι μαθητές μόνοι τους αποφάσιζαν για το έργο τις δραστηριότητες που θα επιλέξουν. Ο ρόλος του καθηγητή ήταν εποπτικός, καθοδηγητικός.

3.Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών
Οι συλλογικές δραστηριότητες εκτείνονται πέρα από την επικοινωνία στην κατανόηση των δικαιωμάτων των ανθρώπων καθώς και στην εξάλειψη των ανισοτήτων που είναι στόχος βιώσιμης ανάπτυξης. Οι συλλογικές δραστηριότητες εκτείνονται πέρα από την επικοινωνία. Γνωριμία και ανταλλαγή απόψεων στο forum.
Το σημαντικότερο:
Συνεργαστήκαμε σε όλη την πορεία του έργου παρουσίαση Ελληνίδων γυναικών, κοινό e-book, e-magazine.
Oι μαθητές πρωταγωνιστές συνεργάστηκαν σε όλες τις δραστηριότητες και έγινε παρουσίαση στην τάξη. Οι μαθητές δούλεψαν μεταξύ τους και με τους συμμαθητές τους μέσω φόρουμ με τις άλλες χώρες και αντάλλαξαν μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα, instagram.   Επιδιώχθηκε τηλεδιάσκεψη για να εξασκήσουν τα αγγλικά και να ανταλλάξουν απόψεις με τις άλλες χώρες.
Τα τελικά προϊόντα του έργου από τους μαθητές. Οι μαθητές χωρίστηκαν με ομάδες με την ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα και χρησιμοποίησαν stories that movie και μίλησαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Επίσης επέλεξαν σημαντικές Ελληνίδες, έκαναν πόστερ, αφίσες και τα ανήρτησαν στο χώρο του σχολείου.
 4.Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση
Το έργο έχει κοινούς στόχους και σχέδιο. ‘Exει ολοκληρωθεί. Τα αποτελέσματα του έργου εμφανή. To έργο είχε αντίκτυπο στους μαθητές και στην εργασία μου ως εκπαιδευτικός.
Ωφελήθηκε το σχολείο μας από τη συμμετοχή μας σε αυτό το έργο, γιατί οι μαθητές έμαθαν για τα δικαιώματα και  κατανόησαν τα δικαιώματα των γυναικών και των  ανθρώπων με ειδικές ανάγκες.
Το πιο επιτυχημένο αποτέλεσμα του έργου είναι οι συνεργατικές δραστηριότητες κοινά βιβλία, περιοδικά, ποίημα.
5.Χρήση της τεχνολογίας
Χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία, από τους συνεργάτες σας, εσάς και τους μαθητές, για την περαιτέρω διεξαγωγή του έργου.

Συνομιλία με τους μαθητές άλλων χωρών στα αγγλικά στο forum. Tηλεδιάσκεψη μέσω etwinning, google hasdag και skype με τους μαθητές άλλων χωρών
Δημιουργία κοινού e-book
Video about my country
We talk about human right with stories that movie.
We talk about #black lives lives matter
And children create a poster
Video of 1rst junior high school of Markopoulo of the participation of all countries in the project

Δημιουργία κοινού ποιήματος με ακροστοιχίδα από όλες τις χώρες
Evaluation for students
Evaluation for teachers
Dissemination
At our school blog which was create during corona virous
at bravo school
presentation at our school blog
and social media, twitter
Προώθηση του προγράμματος στα μέσα μαζικής ενημέρωσης
presentation at blog of  1rst junior high school of Markopoulo
presentation at Blog ministry of education of Greece panelinio sxoliko diktio which was created during corona
Talking at human rights in Athens with 150 teachers from all over Greece.
We went to Brenakio Library to the project words that hurt and we talk about human right and bulling.
Επίσκεψη στη Μπενάκειο Βιβλιοθήκη στο πρόγραμμα «Οι λέξεις πληγώνουν» με θέμα τον εκφοβισμό. Συζήτηση στην τάξη για τα στερεότυπα και το ρατσισμό.

Common magazine with genially
 We make logo and we choose the best
Vote for the best logo
WE celebrate christmas and we make cards and change cards
We create games and quizzes
In the forum they play each other games.
Each country created their own games and play
Action
Celebrate international women day
We made a blog
We celebrate important greek women at our blog.
cooperation of pupil at our blog
We change each other cards class G1 TO G4.
Video with interesting thing about the project
Celebrate etwinning day by writing poems
Bravo school
Προώθηση στο ιστολόγιο του σχολείου
Mέσα τεχνολογίας  Blog,ιστολόγιο σχολείου, ιστολόγιο πανελλήνιου σχολικού δικτύου
Photos, powerpoint, google docs, cards playing,
Skype, googlehangout, webex meetings, eclass
Twinspace, google map, blog, wakelet, photovisi, youtube, wevideo, quizziz, genial.ly, drobox, madmagazine, jigsawplanet.com
We put location on the map.

safety rools

On safe internet we make poster and we talk that we should respect each other.

We present our countries

our school


our student

we make quizzes about our countries


what is the international day for you

famous women in each country
on forum we discuss about famous Greek women

Our collaborative magazine


Meeting with our partenes and presentation at our school blog

Μένουμε σπίτι


https://etwivikidg.blogspot.com/2020/06/1.html

Dissemination
On forum

https://twinspace.etwinning.net/90831/forum/88789/thread/1579163
What did you like most of etwin "celebrate women's international day"?
The answer is collaboration. Thank you dear parteners for your collaboration
https://blogs.sch.gr/gymmarko/2020/07/09/ta-nea-toy-etwinning-10/
Dissemination at blog 1rst junior high school of Markopoulo
Our school with this project became Ambassador of global goals Bravo schools.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Etwinning "Sport never give up"

  Συγχαρητήρια στους μαθητές Α γυμνασίου .Στα πλαίσια του Etwinning"Sport never give up "ανάμεσα στην Ελλάδα,Γαλλία,Ισπανία οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν εργασίες για τα ολυμπιακά αθλήματα. Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση στις άλλες χώρες. Παρουσίαση Ολυμπιονίκη "Λευτέρη Πετρούνια" https://slideplayer.gr/slide/18228725/ Παρουσίαση Ολυμπιονίκη "Μίλτο Τεντόγλου" Παρουσίαση αθλητών https://prezi.com/p/edit/mwudovkuchd0/

Etwinning "National night of the classical high school"

 Dissemination Etwinning National night of the classical high school Presentation of the national night from all participating countries Dissemination in social media Presentation of national night. In 1st Junior high school of Markopoulo we read poems, making reading marathons! Παρουσίαση από τη μουσικοθεατρική παράσταση υπεύθυνη κ.M. Μουσέτη Presentations of the musical theater performance by M. Mouseti  Rubrics Ρούμπρικες Criteria Exceeds Expectations (3) Meets Expectations (2) Does Not Meet Expectations (1) Understanding of Greek Culture Demonstrates in-depth knowledge of diverse aspects of Greek civilization, including history, arts, architecture, philosophy, and social structure. Provides detailed and nuanced explanations. Displays a good understanding of key elements of Greek culture, with some details and examples. Limited knowledge of Greek culture shown, with minimal detai

Stop, think, reflect....act

  Theme The aim of the project is to promote well being and students will be guided to reflect on their attitudes. That will help them dealing with certain issues of their life. This will be done through various activities, but the key tool will be the Friendship Cards, which will help them reflect on their actions and what comes afterwards. Participating countries Greece(2), Malta(2), Italy, Portugal(2), Slovenia , Poland, Turkey , Bulgaria, France. Age range 12-16 Subjects of teaching: Citizenship Cross Curricular Informatics / ICT Psychology Key competences: Citizenship Digital Personal, social and learning to learn Maths and science   Aims The focus of this project is about students' well-being and we aim to   provide a safe space in which students can think, reflect and discuss emotions. It helps students understand why one should be aware of their feelings, actions and the consequences. The project will equip students with tools to empower the