Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Zero hunger

Undernourishment: Not getting enough to eat to support the body's basic functions. This can cause stunted growth in children or even death.
Malnutrition: Not eating the right foods. Often fast foods or processed foods are a cheap solution for families who can't afford fresh produce and proteins, but these foods are high in sugar, fat, and salt – all of which can lead to illness.
Food Insecurity: Not knowing where your next meal will come from. This type of hunger can include a family skipping meals to stretch their food budget or entire communities at the mercy of crop yields.
infographic

17 Οκτωβρίου 2019- Διεθνής Ημέρα κατά της Φτώχειας -
Μήνυμα Αντόνιο Γκουτέρες, Γενικού Γραμματέα ΟΗΕ
Η εκπαίδευση εργαλείο για την καταπολέμηση της φτώχειας
Ο τερματισμός της ακραίας φτώχειας βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών του κόσμου για την επίτευξη των Βιώσιμων Στόχων Ανάπτυξης και για την οικοδόμηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για όλους. 
Ο φετινός εορτασμός επικεντρώνεται στην «κοινή δράση για να ενισχύσουμε τα παιδιά, τις οικογένειές τους και τις κοινότητες για να σταματήσουμε τη φτώχεια», καθώς εορτάζουμε την 30ή επέτειο της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Τα παιδιά είναι δύο φορές πιο πιθανό να ζήσουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας από ότι οι ενήλικες. Η φτώχεια καταδικάζει πολλά παιδιά σε δια βίου μειονεκτική θέση και διαιωνίζει τη συνέχιση της φτώχειας μεταξύ των γενεών. Τα σημερινά παιδιά θα ζουν επίσης με τις καταστροφικές συνέπειες της αλλαγής του κλίματος, αν αποτύχουμε στο να αυξήσουμε τους στόχους μας.
Από τις εμπόλεμες ζώνες έως τον κυβερνοχώρο, από την καταναγκαστική εργασία έως την σεξουαλική εκμετάλλευση, τα κορίτσια διατρέχουν ιδιαίτερο κίνδυνο, αλλά είναι επίσης μια δύναμη αλλαγής. Για κάθε επιπλέον έτος που ένα κορίτσι παραμένει στο σχολείο, το μέσο εισόδημά του αυξάνεται καθ 'όλη τη διάρκεια της ζωής του, οι πιθανότητές του να παντρευτεί νωρίς μειώνονται και υπάρχουν σαφή οφέλη για την υγεία και την εκπαίδευση των παιδιών του, καθιστώντας την παραμονή στο σχολείο βασικό παράγοντα για τον τερματισμό του κύκλου της φτώχειας.
Ένα από τα κλειδιά για τον τερματισμό της παιδικής φτώχειας είναι η αντιμετώπιση της φτώχειας στο νοικοκυριό, από το οποίο συνήθως σταματά. Η πρόσβαση σε ποιοτικές κοινωνικές υπηρεσίες πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα, ωστόσο σήμερα σχεδόν τα δύο τρίτα των παιδιών δεν καλύπτονται από την κοινωνική προστασία. Οι πολιτικές που αφορούν την οικογένεια είναι επίσης αναγκαίες, συμπεριλαμβανομένων των ευέλικτων εργασιακών ρυθμίσεων, της γονικής άδειας και της στήριξης των παιδιών. Αυτήν την Παγκόσμια Ημέρα, ας επαναλάβουμε την δέσμευσή μας για επίτευξη του Στόχου 1 Βιώσιμης Ανάπτυξης και μιας δίκαιης παγκοσμιοποίησης που υπάρχει για όλα τα παιδιά, τις οικογένειες και τις κοινότητές τους.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Etwinning "Sport never give up"

  Συγχαρητήρια στους μαθητές Α γυμνασίου .Στα πλαίσια του Etwinning"Sport never give up "ανάμεσα στην Ελλάδα,Γαλλία,Ισπανία οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν εργασίες για τα ολυμπιακά αθλήματα. Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση στις άλλες χώρες. Παρουσίαση Ολυμπιονίκη "Λευτέρη Πετρούνια" https://slideplayer.gr/slide/18228725/ Παρουσίαση Ολυμπιονίκη "Μίλτο Τεντόγλου" Παρουσίαση αθλητών https://prezi.com/p/edit/mwudovkuchd0/

Etwinning "National night of the classical high school"

 Dissemination Etwinning National night of the classical high school Presentation of the national night from all participating countries Dissemination in social media Presentation of national night. In 1st Junior high school of Markopoulo we read poems, making reading marathons! Παρουσίαση από τη μουσικοθεατρική παράσταση υπεύθυνη κ.M. Μουσέτη Presentations of the musical theater performance by M. Mouseti  Rubrics Ρούμπρικες Criteria Exceeds Expectations (3) Meets Expectations (2) Does Not Meet Expectations (1) Understanding of Greek Culture Demonstrates in-depth knowledge of diverse aspects of Greek civilization, including history, arts, architecture, philosophy, and social structure. Provides detailed and nuanced explanations. Displays a good understanding of key elements of Greek culture, with some details and examples. Limited knowledge of Greek culture shown, with minimal detai

Stop, think, reflect....act

  Theme The aim of the project is to promote well being and students will be guided to reflect on their attitudes. That will help them dealing with certain issues of their life. This will be done through various activities, but the key tool will be the Friendship Cards, which will help them reflect on their actions and what comes afterwards. Participating countries Greece(2), Malta(2), Italy, Portugal(2), Slovenia , Poland, Turkey , Bulgaria, France. Age range 12-16 Subjects of teaching: Citizenship Cross Curricular Informatics / ICT Psychology Key competences: Citizenship Digital Personal, social and learning to learn Maths and science   Aims The focus of this project is about students' well-being and we aim to   provide a safe space in which students can think, reflect and discuss emotions. It helps students understand why one should be aware of their feelings, actions and the consequences. The project will equip students with tools to empower the